Chtělo by to udělat si pořádek (pánům z Telefónicy)

Vážení pánové,

jsem u vytržení z nadpřirozených schopností, jaké v posledních dnech, týdnech a měsících projevila Vaše firma.

Pár příkladů za všechny:

Informace týkající se smlouvy uzavřené v polovině roku 2004 zasílá Telefónica O2 Czech Republic koncem roku 2006 suverénně na adresu, na které klient už od počátku roku 2003 nesídlí. Upozorňuji, že v předchozím souvětí není žádná chyba v letopočtech.

Zavolá-li člověk na infolinku s žádostí o poskytnutí kontaktu kvůli opravdu kvalitnímu internetovému připojení, jehož prostřednictvím by chtěl připojit několik osob v konkrétní lokalitě, a očekává zasvěcený dotaz týkající se opravdových potřeb a možností, operátor neustále drmolí naučené fráze o jakési službě s přívlastkem Expres.

Peníze z dobropisu vrací Telefónica O2 (pardon, před těmi několika měsíci to byl přece ještě Eurotel!) několik měsíců. Když zákazník nabízí odebrání telefonu a doplacení zbývající částky, „profesionální obchodníci“ ho odmítnou.

Kéž by takovou duchapřítomnost projevovaly všechny globální společnosti! Je to umění hodné Českého Telecomu, který mi linku ve své vlastní budově zřizoval dva měsíce. Po dvou měsících přišel technik, strčil do zásuvky kabel a telefonní linka byla na světě. Kéž bych byl někdy tak bohatý, abych mohl kašlat na požadavky a otevřené peněženky klientů!

Přeji Vám opravdu čerstvý vítr, ne vítr proklamovaný, který by vymetl kostlivce z Vašich kancelářských kontejnerů!

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
20 ⁄ 10 =