Výpověď smlouvy „významného zákazníka“
Zdá se mi opravdu podivné, že v tuto chvíli platím za připojení k internetu zhruba dvojnásobek toho, co bych platil, kdybych nebyl „významným zákazníkem“. A stejně tak mi přijde poněkud mírně pobuřující, že když poprvé v téměř desetileté historii naší vzájemné úcty, místy jistě umně předstírané, někde založím SIM kartu, musím za tento kus ničeho zaplatit 400 korun, a to prosím v situaci, kdy každý měsíc kvůli nadstandardní péči, kterou mi „poskytujete“, proletí komínem asi 700 korun a kdy tuto SIM kartu hledám jenom kvůli tomu, abych uzavřel smlouvu na dobu delší než krátkou. Ale nešť.
Pevně věřím, že Váš zaručený příjem Vás těší aspoň tak, jako přinášel zasloužené uspokojení Vašemu obchodnímu zástupci.
Dovolte mi, abych touto cestou smlouvu významného zákazníka vypověděl. Dělám tak s předstihem již nyní, neboť Vaši právníci byli natolik prozíraví, že kdybych na to ve vymezené lhůtě zapomněl, musel bych Vám v dalších letech za opravdu specifickou péči zaplatit přes 100 tisíc korun, což v daném okamžiku pokládám za naprosto zbytečné.