Dopis hegešovi

To bylo tak. Realitní makléřka firmy H. G. mě napálila zrovna v době, kdy vznikal rozhovor s jejím šéfem pro časopis Sreality. A nějakému markeťákovi té firmy je teď líto zaplatit 49 korun za to, aby si mohl do archivu zařadit jeden výtisk, nad nímž ho jistě poplácají všichni ti úspěšní developeři po zádech…

Dobrý den, pane H.,

slečna V. mě požádala, abych pro Vás zajistil výtisk časopisu Sreality, jehož obsah dodáváme společnosti Seznam.cz na klíč. Musím říct, že mě překvapuje vlastnost, z níž tato žádost vychází a kterou dost dobře nedokážu pojmenovat. Vaše firma dostala zadarmo PR v hodnotě několika desítek tisíc korun v mé dobré víře, že se jedná o společnost, která si váží své dobré pověsti. Bohužel jen pár dní poté, co rozhovor vznikl, jsem se na vlastní kůži přesvědčil, že jste hochštapleři, pro které je smlouva jen formální záležitost. Hodně jsem zvažoval, že rozhovor vyřadím, protože se mi příčí takové jednání, ale už nebyl čas, a navíc jsem se snažil povznést se nad osobní antipatie. Myslím, že byste nyní mohl obětovat 50 korun a časopis si koupit. My sami od Seznamu/Srealit žádné výtisky nedostáváme, tak nevím, proč bych měl firmě, která mě napálila, poskytovat takový servis. Jednalo se přece o neplacené PR, nebo ne?

S úctou …

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
6 ⁄ 6 =