Bravo!

Vážený pane F.,

s blížícím se termínem daňového přiznání dávám dohromady podklady potřebné pro jeho sestavení, a protože mi chybí jeden výpis z účtu, obrátil jsem se na Vaši informační linku, abych zjistil, jaké mám možnosti, pokud budu chtít kopii.

Nejprve jsem musel vydržet několik minut, o jejichž účtování se dělíme, jestli se nemýlím, a to kvůli tomu, aby mě univerzální hlas provedl absurdním bludištěm a následně jste mě informovali o tom, že nabízíte i hypotéku, o kterou když jsem měl nedávno zájem, ani se nějaký bambula od Vás neobtěžoval se mi ozvat, ačkoli jsme se na tom domluvili.

Pak mi bylo řečeno, že mi kopii výpisu vystavíte za poplatek 100 Kč, a navíc pro něj musím na pobočku.

Upřímně řečeno, účtování stokorunového poplatku klientovi, který Vám měsíčně zaplatí za vedení účtu a další nesmysly 119 Kč, je sprosťárna. Takže když už mě nutíte na pobočku jít, hned po vyzvednutí výpisu ho zruším. Pevně věřím, že pochopíte, že tímto krokem ušetřím mnohem víc než onu hloupou stokorunu.

Vlastně bych Vám měl poděkovat, otevřeli jste mi oči.

Takže tímto děkuji a sbohem.

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
12 ⁄ 2 =