Generali je lump (a Kooperativa taky)

Pojišťovna Generali je banda lumpů a podvodníků. Před časem byla jedna z obchodnic tohoto giganta, který v současnosti úspěšně bobtná díky převzetí podílu v České pojišťovně, u nás na návštěvě. Některé pojišťovny berou různými způsoby v úvahu stupeň zabezpečení, a ačkoli byla obchodnice dotázána, zda jako zabezpečení domácnosti proti lapkům stačí EZS (s GSM modulem, který nás o vloupání informuje) a zda není třeba bezpečnostní zámek na vstupních dveřích, dušovala se, že je to v pořádku, že ji nezajímá zabezpečení. Ji tedy rozhodně ne, ona se k nám pravděpodobně vloupat nechtěla, přesto nás okradla nás jinak. Pojišťovnu totiž zabezpečení zajímá, a nemá-li pojištěný na dveřích alespoň bezpečnostní zámek (kterýžto nám při ceně dodavatel dveří za bratru tři desítky tisíc jaksi zapomněl namontovat), nevyplatí mu v případě pojistné události (aby bylo jasno: krádeže) vůbec nic. Zjistil jsem to teď docela náhodou – díky tomu, že připravuji článek pro Pěkné bydlení na toto téma.

To je zhruba stejný přístup, jaký použila před lety obchodnice Kooperativy. V pobočce jsem se jí zeptal na rovinu, zda mají produkt na pojištění chyby korektora. Prodala mi něco, co pojišťovalo úrazy způsobené rampouchy padající ze střechy. A vida, Kooperativa taky bobtná. Asi je takové chování v pojišťovací branži standard.

Já vím, že jsem debil, že jsem si nepřečetl všeobecné pojistné podmínky i produktové pojistné podmínky, Obchodní zákoník a Občanský zákoník a nezašel ke třem právníkům, než jsem podepsal. Neměli by ale lidé, kteří si říkají „pojišťovací poradci“, klientům radit?

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
48 ⁄ 24 =