Vtipná banka. A já taky

Nová banka Zuno je nejen progresivní (jsem zvědav, jak dlouho jí to vydrží), ale také vtipná. Asi před dvěma týdny jsem požádal o vydání platební karty. Zatímco rodičům, které jsem poté, co mBank ztratila svůj smysl, uvrtal do změny ústavu, už přišla, přestože žádali později, já pořád čekám. I obrátil jsem se přes online chat na kontaktní centrum…

Já: Dobrý den.
Banka: Za chvíli se vám budeme věnovat. Jméno asistenta ZUNO: Jakub.
Jakub:Dobrý den
Já:Před mnoha a mnoha dny jsem požádal o platební kartu k účtu, ale pořád mi nepřišla.:-(
Já:Čtu tady, že je na cestě, tušíte, jak dlouho se může toulat?
Jakub:Nevim kde se stala chyba, ale my zadny problem s posilanim karet nemame. Mate v miste, kde jste si ji nechal poslat schranku s celym čitelným vaším jménem?
Já:Poštu sem doručuje Česká pošta, máme schránky na návsi.
Jakub:A je na ní čitelně napsáno vaše jméno a příjmení
Jakub:?
Já:ne
Já:tam je číslo a pošta ví, kam to má hodit
Já:chodí to poštou?
Jakub:Bohužel, pravděpodobně v tom je ten problém. Česká pošta musí poslat kartu pouze do schránky, kde bude označené vaše jméno a příjmení čitelným písmem. Takto se nám pravděpodobně vrací karta zpět k nám a my vás nasledně budeme kontaktovat. Pokud vás mohu poprosit dejte si na svou schránku své jméno.
Já:Prosím vás, co to po mně chcete? My nemáme na schránce jméno, nikdo ho tu nemá. Korespondence mi sem chodí šest let!
Jakub:V pořádku, ale karta je citlivá poštovní zásilka a pošta má příkaz aby jí doporučil pouze na řádně označenou schránku
Já:Ta schránka je uzamykatelná, jinou schránku nemáme.
Jakub:V tuto chvíli bych vám doporučil vyčkat až se vám naše banka ozve. Potom, když potvrdíte že kartu chcete opět poslat zpět, dejte prosím dočasně štítek se svým jménem na vaší schránku a všechno bude v pořádku
Já:Ale nikdo v celé vesnici nemá na schránce jméno.
Jakub:Pravděpodobně si nikdo nenechal posílat kartu. Je mi líto, ale toto jsou interní nařízení a jde tu především o bezpečnost.
Já:Myslíte, že nikdo z celé vesnice nemá účet v žádné z bank?
Jakub:Bohužel je možnost, že nikdo si nenechal posílat kartu poštou. Bohužel já se musím řídit předpisy, které jsou pro nás nastaveny a nic s tím nezmůžu. Znovu opakuji, že kartu je možno odeslat pouze do řádně označené schránky s jméneme a příjmením
Jakub:Mohu vám ještě nějak pomoci
Já:Ne, děkuji.
Já:Jen bych ještě dodal…
Já:Já jsem si před třemi lety nechal poslat kartu poštou.
Jakub:To je možné, ale já s tím bohužel nic nesvedu. Takto jsou nastaveny pravidla a já podle nich chtě nechtě musím hrát.
Já:Tak jo.
Jakub:Děkujeme za kontaktování přejeme příjemný den

Až během rozhovoru mě napadlo se podívat na kontaktní adresu. Vypadá to, že jsem si kartu nechal poslat do Prahy. Tam naštěstí mám řádně, čitelně a celým jménem označenou schránku.

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
10 − 2 =