Doménový spekulant

Mezi cca 25 doménových jmen, které naše malá, ale o to dynamičtější velkopodnikatelská firma vlastní, přibyla nedávno doména presscentrum.cz. S tím názvem mám už půldruhého roku nějaké úmysly, jenom jsem nejdříve podlehl lenosti, takže jsem ji neregistroval. Pak si ji ale někdo zaregistroval, takže jsem měl smůlu. Mezitím jsem párkrát na adresu www.presscentrum.cz přišel, abych obhlédl, co že na ní bude. Nikdy jsem tam nic neviděl. A když se doména letos na začátku srpna uvolnila, zaregistroval jsem ji. Sice se ještě nějaký pátek nedostanu k projektu, který bych tam rád měl, ale o dobrá doménová jména je už dnes nouze. Teď mi přišel mail od člověka, který ji údajně vlastnil předtím (mluví o nějaké firmě, ale vůbec se mi nedaří zjistit, co to může být za firmu). PR agentura, která měla na doméně prezentaci, ho údajně živí (Google o tom ale mlčí) a prý ho stálo hodně peněz „nechat navrhnout firemní identitu a kompletní webové stránky“. Nerad bych někomu stál v cestě za štěstím, ale proč tedy ještě před dvěma měsíci na těch stránkách nic nebylo? Proč se mi ozval měsíc po změně majitele, když měl předtím spoustu času registraci prodloužit? Kolik ho tak mohla stát ta „firemní identita“? A proč mi sakra píše z mailu @presscentrum.cz a podepisuje se PRESSCENTRUM? Jen podotýkám, že spekulacemi na pražské burze nemovitostí jsem se nikdy neživil a živit nehodlám…

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
26 − 1 =