Je dobré umět přesvědčit

První maltská komplikace nastala už včera, když jsem se snažil zaplatit online přes rezervační systém – prostě se něco nezdařilo a okno s platebním rozhraním zůstalo prázdné. Platbu bylo nutné provést hned po rezervaci, nikoli zpětně. A tak levné letenky ztratily kouzlo, protože jakákoli jiná platba je prodraží o transakční poplatky (spolu s palivovými a letištními příplatky jsou to ty nejvíc sexy platby, které spotřebitele při platbě letenek čekají), a navíc se člověk musí obléct a vyrazit někam shánět peníze a zařizovat platbu. Jenže když jsem dnes mluvil s dvěma neoblomnými operátory z firmy jednoho velkopodnikatele a řekl jim, že mě moc zajímá, co s tím provedou, když vina není zase až tak na mé straně, a že vstřícně nabízím, že já zaplatím půlku, za pět minut mi ten příjemnější (byl to chlap) volal, že je dohodnuto. Ale že by mi slevil celých sto procent, to neudělal, prevít jeden!

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
8 × 1 =