Unicredit. Jak klasické!
Přestal mi fungovat token (to je taková ta kalkulačka, kterou potřebuju pro přístup do internetového bankovnictví a která je k mání snad už jen v Unicreditu). A protože v téhle bance klienty rádi vidí (rozumějte zdrží), vypravil jsem se po několika dnech bez přístupu k účtu do pobočky. Na Andělu, aby bylo jasno. Chvíli trvalo, než jsem přišel na řadu.
Bankéřka: To je baterka. (Otáčí se ke kolegovi:) Nevíš, kdo má klíče od tokenů? Vydržte prosím.
Krátce pobíhá po pobočce.
Bankéřka: Vydržte prosím, hledáme klíče od tokenů.
Znovu chvíli pobíhá po pobočce.
Bankéřka: Vydržte prosím, hledáme kolegu, který má klíče od tokenů.
Zase chvíli trapně pobíhá po pobočce.
Mezitím jiná bankéřka (obrací se na kolegu): Včera přišly nějaký instrukce. Nevíš, kde jsou?
Bankéřka: Vydržte prosím. Kolega s klíči od tokenů odešel. Hledáme náhradní klíče.
Opět chvíli pobíhá po pobočce.
Bankéřka: Nechcete si radši zajít na jinou pobočku? Na Arbesa?
Na Arbesu tokeny měli a buď je nezamykají, nebo našli kolegu s klíči, nebo klíče náhradní, to nevím. Ale když jsem vyseděl frontu, jeden mi dali. Jsem rád, že jsou naše peníze v dobrém měšci.