Unicredit. Jak klasické! 

Přestal mi fungovat token (to je taková ta kalkulačka, kterou potřebuju pro přístup do internetového bankovnictví a která je k mání snad už jen v Unicreditu). A protože v téhle bance klienty rádi vidí (rozumějte zdrží), vypravil jsem se po několika dnech bez přístupu k účtu do pobočky. Na Andělu, aby bylo jasno. Chvíli trvalo, než jsem přišel na řadu. 

Bankéřka: To je baterka. (Otáčí se ke kolegovi:) Nevíš, kdo má klíče od tokenů? Vydržte prosím. 

Krátce pobíhá po pobočce. 

Bankéřka: Vydržte prosím, hledáme klíče od tokenů. 

Znovu chvíli pobíhá po pobočce. 

Bankéřka: Vydržte prosím, hledáme kolegu, který má klíče od tokenů. 

Zase chvíli trapně pobíhá po pobočce. 

Mezitím jiná bankéřka (obrací se na kolegu): Včera přišly nějaký instrukce. Nevíš, kde jsou? 

Bankéřka: Vydržte prosím. Kolega s klíči od tokenů odešel. Hledáme náhradní klíče. 

Opět chvíli pobíhá po pobočce. 

Bankéřka: Nechcete si radši zajít na jinou pobočku? Na Arbesa? 

Na Arbesu tokeny měli a buď je nezamykají, nebo našli kolegu s klíči, nebo klíče náhradní, to nevím. Ale když jsem vyseděl frontu, jeden mi dali. Jsem rád, že jsou naše peníze v dobrém měšci. 

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
12 ⁄ 6 =