Jazykoví experti

„Na straně druhé mám za to, že právě taková situace by měla být pro Českou národní banku výzvou k vytvoření vlastních postupů a procesů překlenujících uvedenou mezeru, avšak vždy s přihlédnutím k logice požadavku ve vztahu ke specifickému postavení fondů kvalifikovaných investorů.“ Chápe to někdo? Proč nejsou lidi schopni docela jednoduchá vyjádření formulovat srozumitelně? Opravdu bylo potřeba tím nesmyslem popsat tolik řádků?

Ve znásilňování jazyka se vyznamenala i Coca-Cola. Její nový produkt Coca-Cola Blak (to „a“ se píše s čárkou dlouhou jako pomlčka, která leží nad písmenkem rovnoběžně se základnou; jak se to jmenuje odborně, se mi nechce hledat; a stejně je to zbytečné, protože počítače taky neumějí česky) prý představuje jedinečné spojení Coca-Cola chuti a kávy. Nechtějí oni tím říct, že v nápoji se snoubí chuť Coca-Coly a kávy?

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
25 ⁄ 5 =