Veselou noc přeje Telecom
Dnes jsem měl tu čest s operátorkou na lince 800 123 456 mluvit. Ne však kvůli ukončení smlouvy, ale kvůli tomu, že jsem si před cestou na hory modem s mobilním internetem přece jenom vzal, když už ho platím, ale zapomněl jsem si k němu vzít smlouvu, na které je uvedeno telefonní číslo. To je potřeba zadat do nastavení připojení v notebooku a bez něj se modem prostě nepřipojí. Zavolal jsem tedy na linku v domnění, že nebude problém se to číslo dozvědět, když jim řeknu IČ a případně nějaké další podrobnosti. To, co následovalo, uvedu už jen ve stručnosti a vynechám asi desetiminutový rozcestník, kterým jsem se musel probrat až k operátorovi.
Dobrý večer, mám u vás mobilní internet, ale nevzal jsem si s sebou telefonní číslo, které musím zadat v notebooku. Jste schopná mi ho zjistit, když vám řeknu IČO?
Dobrý večer, to číslo vám říct nemůžu, protože jakékoli informace sdělujeme jen na základě telefonního čísla.
Chcete říct, že když vám to telefonní číslo, které potřebuju zjistit, řeknu, vy mi zjistíte, jaké to telefonní číslo je?
Ano.
Nezlobte mě, ale vy si ze mě děláte legraci? Kdybych to telefonní číslo, kvůli kterému vám volám, měl, proč bych vám volal?
My tady máme své postupy.
Nedalo mi to a musel jsem na tu linku zavolat ještě jednou, abych si to vyslechl ještě jednou (a hlavně nahrál). Je to zvláštní, ale Telecom má 5 milionů klientů (nebo kolik) a já jsem se na nonstop podporu dovolal úplně stejné operátorce jako předtím. Ale aspoň už jsme to měli jednou nazkoušené. Omlouvám se za sníženou kvalitu záznamu a za únavu, která je z nahrávky patrná. A taky za občasné vypadávání. To telefonní propojování Telecom holt nikdy moc neuměl…