Jak to chodí v moderní bance

Potřeboval jsem od moderní banky vystavit potvrzení o nastavení inkasa. Za běžných okolností je mi úplně jedno, jestli taková instituce vůbec existuje – skutečnost, že operuje hlavně na internetu je spíš předností než nedostatkem. Jenže někdy prostě člověk byrokratickou mašinérii lichvářů nepřesvědčí, že na nějaké záležitosti by mohlo stačit čestné prohlášení… A když pak přitroublý operátor na telefonní lince po každém mém dotazu přerušil hovor, aby se zeptal někoho zasvěcenějšího, co mi má odpovědět, načež mi řekl, že neexistuje jiná možnost, než že si budu muset na papírové potvrzení počkat týden, rozčílil jsem se. Vzápětí už existovaly další možnosti – třeba že navštívím finanční centrum. A při rozhovoru se supervizorkou call centra jsem se dokonce dozvěděl, že stačí navštívit kiosek, podivný stánek v jednom z obchodních center, kterému chyběly už jen takové ty napichováky ze stánků s párkem v rohlíku.

Na telefonní lince jsem se tedy domluvil, že v kiosku řeknu, že mají zavolat a ověřit si, jestli je inkaso nastavené, a pak mi dát razítko na papírové potvrzení. Bankovní trafikant sice ochotný byl, ale když zavolal z mobilního telefonu na call centrum, nejprve se dozvěděl, že mu zbývá kredit 14 korun, a následně že musím zavolat já a autentizovat se. Takže jsem volal do banky znovu ze svého telefonu, jelikož jsem měl kreditu nepochybně víc. Odcházel jsem s potvrzením a s útěchou, že jsem sice provolal peníze, protože volání není ani pro klienty bezplatné, ale že zato ušetřím na bankovních poplatcích… Vono všechno má svý, paní Vomáčková.

To jsem zvědav, jestli mi nakonec za vystavení toho potvrzení naúčtují těch 80 korun…

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
20 × 19 =