Lekce pro podnikatele
Dobrý den,
zasílám Vám opravený dokument. Budu upřímný. Práce by v některých místech potřebovala přepracovat, protože není vůbec jasné, co máte danými formulacemi na mysli. V některých případech jsme se snažili to upravit, ale někde prostě neznáme kontext, tak by to mohlo být spíš na škodu. Nejkřiklavější pasáže jsou zvýrazněny, prosím zkuste je přeformulovat Vy.
Zvýrazněny jsou rovněž některé pasáže, kde píšete o výsledcích výzkumu. Více než 100 % respondentů je záležitost, na které by si oponent Vaší práce jistě rád smlsl. Jinde zase do textu vkládáte příliš emocí, což do diplomové práce nepatří.
Věřte, že jsem hodně dlouho zvažoval, jestli k Vám být upřímný, ale myslím, že upřímnost v této fázi je pro Vás mnohem přínosnější, než kdybyste ji slyšela od oponenta, protože je otázka, jestli to bude číst konzultant (nedělám si iluze).
Budete-li chtít nějaké další konzultace, jsem k dispozici.
S úctou
Michal Chleboun
Dobrý den, já jsem se vás neptala na váš názor, práce je psaná tak, jak ji autor napsal, je konzultována s vedoucím práce a emoce se do té práce musely vložit, protože tato práce je psána v kontextu s etikou. Takže vám děkuji za váš nemilý komentář ( nejspíše je to reakce na mé emaily), ale věřte mi, že nechci a nehodlám psát DP na výbornou. Práci potřebuji jen obhájit a já si ji obhájím! Navíc, to že jste některým pasážím nerozumněli je asi naprosto jasné. To, co jsem vám zasílala, byl výcuc všech stran, ve kterých si autor nebyl jist. Opravdu je mi jedno, co si myslíte, ale v rámci podnikání chci jen podotknout, že zákazníků byste si měli vážit a ne je pálkovat a srážet k zemi. Doufám, že mi nehodláte intenzivně odepisovat, protože já vám o to skutečně nestojím. Jsem ráda, že jsem mohla na rychlo využít této služby a tím to pro mě končí. Práce je psána v časové tísni z důvodu nemoci a
vaše negativa si nechte pro váš systém, který vám nefunguje tak, jak má.
S upřímným pozdravem Bc. S…ová
PS: 1:1
Dobrý den,
v rámci jazykových korektur jsem považoval za vhodné autora upozornit, že text má do správnosti daleko. Pokud na takovou poznámku, která se nesla ve slušném duchu, odpovídáte osobními výpady a kritikou klientského systému, jehož nedostatky jsem raději přiznal, než bych zkoumal, nebyla-li chyba v něčem (někom) jiném, můj problém to rozhodně není. A už vůbec mi nevadí, že se s Vašimi texty nebudu nadále setkávat. Pokud takové bláboly toleruje konzultant na vysoké škole, pak asi raději sním vlastní diplom. Děkuji za lekci, jak podnikat.
Preji Vam snadnou obhajobu.
S uctou
Michal Chleboun
Jen nechápu, kdo vlastně s kým bojuje, proč bojuje a kdo vedl jedna nula…
A vážně asi nemám vlohy pro podnikání, když klientům nevyjadřuju bezbřehou úctu.