Kouzlo internetové reklamy a magie špatného produktu

Zhusta přemýšlím o marketingu JINÝCH KNIH, a tak jsem se dnes na toto téma dal do řeči s jedním známým, který se tím načas živil, aby později zjistil, že Seznam má lepší bydlo, a usedl tam do jednoho z mnoha manažerských křesel. Napadlo ho, že nejlepší způsob propagace pro tento typ projektu by mohlo být placení za proklik. Z počtu návštěv, počtu objednávek a průměrné výše nákupu e-knih odvodil, že si můžeme dovolit dát za jedno kliknutí na odkaz na JK 10 halířů. Právě na Seznamu ale třeba taková reklama stojí asi 4 koruny. Dobrá, řekl jsem, tak v rámci propagace webu budu nějaký čas každou návštěvu dotovat. Suma sumárum to vypadá tak, že abychom byli na nule, musel bych takový Zákon odtažitosti prodávat za čtyři stovky. A to bychom ještě 80 % prokliků platili ze svého.

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
34 ⁄ 17 =