Generali: Příběh pokračuje

Příběh zbytečné smlouvy uzavřené s Generali pokračuje. Telefonický rozhovor s Nadřízeným Proradné Poradkyně vedl jenom k tomu, že mě utvrdil v komunikační neobratnosti (mírně řečeno) tohoto ústavu. Místo aby uznal chybu a řekl to víte, lidský faktor a bla-bla-bla a tak nějak prostě víte co, začal házet vinu na mě (že nečtu pojistné podmínky, je opravdu moje vina, ale já mám raději jednání na rovinu – co mě zajímá, na to se zeptám).

Následující telefonát s Nadřízenou Nadřízeného pošramocenou pověst poněkud poopravil; nejsou všichni v pojišťovně Generali pitomci, ale ti, kteří jsou vstřícní, bohužel zřejmě nejsou v kontaktu s klienty.

Přibližně o dvě hodiny později mi volal znovu Nadřízený a mávaje papírem nad hlavou se snažil svalit na mě i zbytek viny za zpackané pojištění. Bohužel jsem kvůli tónu a rychlosti jeho hlasu vůbec nepochopil, o co mu jde, a jelikož rychle zavěsil, zavolal jsem mu vzápětí znovu. Nezvedal, a protože ťulpasové nezvedající telefony jsou v téhle zemi viditelně dennodenní zvyklostí, pro jistotu jsem mu hned zavolal z jiného čísla.

Zkuste hádat: a) Zvedl? b) Nezvedl?

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
24 − 10 =