Dobrá zkušenost k nezaplacení
Volala mi jedna paní z nějaké agentury. Nejdřív jsem myslel, že volá kvůli imprimisu, ale pak zmínila e-knihy, takže mi došlo, že jí jde o JINÉ KNIHY. Říkala, že se zabývají internetovým marketingem, a nabízela dvě služby. První je remarketing, druhý taky nějak nazývala, ale při snaze něco takového najít jsem nebyl úspěšný (ale moudří jistě vědí). Šlo o to, že kdybychom jim zaplatili, chodili by po různých diskusních fórech a pěkně by tam o nás mluvili. Jak je vidět, dnes už si člověk nemůže být jistý ani referencemi. A to jsme si docela nedávno zvykli předtím, než něco koupíme, dívat se na zkušenosti uživatelů. Že by se takovými věcmi mohli zabývat profesionální jednotlivci, si umím představit, ale pokud takový hurá byznys živí celou agenturu, to už je fakt síla.