Mistr ČEZ se uťal
Objednal jsem si v ČEZu dvě SIM karty k tabletu a zásuvce. Jenže aplikace ČEZ ON-LINE je už mnoho let tak pitomá, že to vůbec nešlo napoprvé. Když jsem tam zadával svoje nacionále, hlásilo mi to, že mám špatné rodné číslo či co, když jsem tam zadával nacionále mojí ženy, říkalo to cosi o nemožnosti číslo objednat. A tak jsem to zkusil několikrát a v domnění, že se to nepovedlo, jsem rezignoval. Jenže za chvíli přišlo několik potvrzovacích e-mailů. Dobrá, řekl jsem si, tak přece jen. Evidentně těch několik zadaných objednávek nakonec mělo smysl. Jenže to jsem ještě netušil, že to v ČEZu vezmou doslova a kvůli dvěma telefonním číslům mi přijde sedm uvítacích dopisů a sedm SIM karet. Po celodenní hře objednávání mám teď celodenní hru zkoušení, která je která.