Kasa.cz: Jak zblbnout

Když jsem na začátku roku 2004 (pokud dobře počítám, je to víc než sedm let!) napsal na Lupu článek o nešvarech českých e-shopů, napsal mi tehdejší majitel jednoho z nich (Kasa.cz) Martin Kasa, s nímž jsem se kdysi pracovně setkal, soukromý mail, v němž mě vytkl zbytečné hnidopíchání. Možná už jsem o tom tady psal, ale nemůžu to najít ? a rozhodně stojí za to si to připomenout. Poškozuji prý obor jako takový, protože velké množství internetových obchodů funguje bezvadně.

Uteklo hodně vody, Kasu (obchod, ne toho pána) mezitím koupil investor, takže Kasa (ten pán, ne obchod) si jistě přišel na své a může se poohlížet po nějakých slibných investičních příležitostech. Čekal bych vypilovaný obchod s fungující infrastrukturou a slibující jen to, co může dodržet. Před třemi (čísly: 3) dny jsem právě na Kase objednal čerpadlo, které měli na skladě a dušovali se, že ho dodají druhý den. Takhle přesný termín dodání měl své důvody, ostatně hledal jsem a objednával právě kvůli tomu, abych měl zboží druhý den doma.

Druhý den ale přišel jen mail, že objednávku vyexpedovali, což pochopitelně znamená, že bylo nereálné, aby ještě tentýž den dorazila. Příští den volá člověk z DPD, že zásilku veze a jestli budeme doma. Pak se ozval znovu, aby si s manželkou čas znovu upřesnil. Domluvili se, že si to předají v Řevnicích na náměstí. A pak se po něm slehla zem a nedalo se mu dovolat. Večer přišel mail v následujícím znění: „Je nam lito, ale pres veskere usili, se nam dnes nepodarilo dorucit Vasi zasilku.“

Momentálně čekáme, jak dopadne třetí den. Pak se seberu, půjdu do prvního kamenného krámu s čerpadly, který najdu, a koupím tam první čerpadlo, jaké mi nabídnou. Zaplatím v hotovosti a s blaženým pocitem, že si ten kousek materiálna můžu hned odnést a začít používat, pozdravím a vydám se k domovu.

Možná o tom Chleboun blognul i tady:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Solve : *
5 + 7 =